ד״ר,
רוצה להגדיל את כמות המטופלים שלך?

שיווק בדיגיטל הוא הפתרון הנכון עבורך!

בעידן של היום כבר לא מספיק פרסום מפה לאוזן!

בניית נוכחות דיגיטלית נכונה תביא לך מטופלים חדשים – לקוחות משלמים.

עם ניסיון של מעל 10 שנים ועבודה עם טובי הרופאים והמרפאות אנו יודעים להביא אליך פניות איכותיות של מטופלים הזקוקים לעזרתך.

קרן שמואל

מעל 10 שנות הצלחה בניהול מרפאות וניתוחים לעשרות רופאים, בנוסף עבדה בחברה המתמחה בחוות דעת רפואיות לעורכי דין. קרן מתמחה בניהול והגדלת היקף עבודה של רופאים ואשת מכירות מקצועית, היא מכונה ״הבולדוזר״ היות והיא כל הזמן דחופת להצלחת הלקוחות שלה.

יונתן הולט

מעל 10 שנות הצלחה בשיווק עסקים מכל הסוגים לרבות: רופאים, עורכי דין ,נותני שירותים ועסקים. בעבר שימש כאיש הדיגיטל של קבוצת חברות המתחה ברפואה וביטוח. הוא יעשה הכל כדי שתקבלו פניות ולידים לעסק!

איך אנחנו עושים זאת?

לא משנה אם את.ה רופא עיינים, שיניים, כירורג, עור או פלסטיקה... אנחנו נתאים לך קמפיין מנצח! ונשיג לך לקוחות!

ניהול רשתות חברתיות

יצירת לידים באמצעות פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיוויטר

קמפיין ממומן
בגוגל

יצירת לידים באמצעות מילות מפתח בגוגל, יוטיוב, ג׳ימייל ובאנרים

בניית דף נחיתה לקליטת הפניות

בניית אתר לקליטת הפניות וקידומו למקומות הראשונים בגוגל

יצירת לידים ושתפי״ם

קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין והפניית מטופלים ממרפאות אחרות

כמה שאלות נפוצות על פרסום רופאים ומרפאות

בשנת  2008, הותר על ידי משרד הבריאות לרופאים פרטיים ושכירים לפרסם את עצמם באינטרנט. עד שנת 2000 היה אסור לרופא לפרסם את עצמו.

יש תקנות מיוחדות וכללי אתיקה לפרסום רופאים בדומה לפרסום עורכי דין שמטרתם היא שמירה על כבוד המקצוע. אנחנו בהולט שיווק דיגיטלי בקיאים בכללי האתיקה לפרסום רופאים ואף נמצאים בקשר ישיר עם גורמי האתיקה הרלוונטיים בכדי ללמוד על היתרים ומגבלות חדשות.

רופאים יכולים לפרסם עצמם במגוון מקומות לרבות בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, בעיתונות הכתובה והאינטרנטית, ובאמצעי תקשורת נוספים.

פרסום בדיגיטל בדר״כ מתחלק בין תשלום למקדם עצמו (אנחנו) לבין תקציב המדיה שהולך ישירות לגוגל ופייסבוק וכו׳, לרוב משולם ע״י כרטיס האשראי של הלקוח. תקציב הקידום הינו משתנה בין עסק לעסק ולתחום הרפואי. אנו נוכל להמליץ לכם על תקציב ראוי ומתאים ליעדים שתציבו.

לא חייבים אתר אינטרנט בכדי לפרסם רופאים ומרפאות ברשת. דף נחיתה הוא פתרון עדיף – מלבד העלות הנמוכה, עמוד נחיתה טוב יניב תוצאות ממוקדות ומהירות יותר.

דף נחיתה בד״כ יפרט את תחומי הפעילות, אודות וטופס יצירת קשר

זמן ותדירות הגעת לידים בקידום ממומן ברוב התחומים משתנה בין לקוח ללקוח ותחום ההתמחות,  בד״כ אצל רופאים נהוג להמתין חודשיים בכדי לייצב את הקמפיין בעזרת אופטמיזציה ולהבין מה הוא יודע להניב.

יש לנו מקום גם ללוגו שלך


מבין לקוחותינו מתחום הרפואה

ד״ר, שנתחיל לתפוס לך לקוחות?