ניווט באתר
השירותים שלנו
תפריט
יצירת קשר
תפריט
בעידן של היום כבר לא מספיק פרסום מפה לאוזן!
בניית נוכחות דיגיטלית נכונה תביא לך מטופלים חדשים – לקוחות משלמים.
עם ניסיון של מעל 10 שנים ועבודה עם טובי הרופאים והמרפאות אנו יודעים להביא אליך פניות איכותיות של מטופלים הזקוקים לעזרתך.
יצירת לידים באמצעות פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיוויטר
יצירת לידים באמצעות מילות מפתח בגוגל, יוטיוב, ג׳ימייל ובאנרים
בניית אתר לקליטת הפניות וקידומו למקומות הראשונים בגוגל
קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין והפניית מטופלים ממרפאות אחרות
בשנת 2008, הותר על ידי משרד הבריאות לרופאים פרטיים ושכירים לפרסם את עצמם באינטרנט. עד שנת 2000 היה אסור לרופא לפרסם את עצמו.
יש תקנות מיוחדות וכללי אתיקה לפרסום רופאים בדומה לפרסום עורכי דין שמטרתם היא שמירה על כבוד המקצוע. אנחנו בהולט שיווק דיגיטלי בקיאים בכללי האתיקה לפרסום רופאים ואף נמצאים בקשר ישיר עם גורמי האתיקה הרלוונטיים בכדי ללמוד על היתרים ומגבלות חדשות.
רופאים יכולים לפרסם עצמם במגוון מקומות לרבות בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, בעיתונות הכתובה והאינטרנטית, ובאמצעי תקשורת נוספים.
פרסום בדיגיטל בדר״כ מתחלק בין תשלום למקדם עצמו (אנחנו) לבין תקציב המדיה שהולך ישירות לגוגל ופייסבוק וכו׳, לרוב משולם ע״י כרטיס האשראי של הלקוח. תקציב הקידום הינו משתנה בין עסק לעסק ולתחום הרפואי. אנו נוכל להמליץ לכם על תקציב ראוי ומתאים ליעדים שתציבו.
לא חייבים אתר אינטרנט בכדי לפרסם רופאים ומרפאות ברשת. דף נחיתה הוא פתרון עדיף – מלבד העלות הנמוכה, עמוד נחיתה טוב יניב תוצאות ממוקדות ומהירות יותר.
דף נחיתה בד״כ יפרט את תחומי הפעילות, אודות וטופס יצירת קשר
זמן ותדירות הגעת לידים בקידום ממומן ברוב התחומים משתנה בין לקוח ללקוח ותחום ההתמחות, בד״כ אצל רופאים נהוג להמתין חודשיים בכדי לייצב את הקמפיין בעזרת אופטמיזציה ולהבין מה הוא יודע להניב.
כל הזכויות שמורות ל Jonathan Holt