ניווט באתר
השירותים שלנו
תפריט
יצירת קשר
תפריט
בעבר היו מגיעים הקונים והמוכרים פיזית לשוק, מתמקחים וסוגרים עסקה. מי מכר יותר? מי שידע להגדיר קהל יעד ולבנות תדמית תואמת. שנים חלפו ודרכי האנושות נותרו דומים, השוק המסורתי אמנם החליף זירת פעילות, אבל גם כאן – כדי למכור – ישנן פעולות שהן MUST!
מהו קידום ממומן בגוגל? ראשית, עלינו להבין שקיימים שני מושגים 'קידום אורגני בגוגל' וגם 'קידום ממומן בגוגל' אלו שתי גישות לקידום של מילות מפתח במנוע החיפוש גוגל.
הנה דוגמה פשוטה, נסו לחפש: "קידום ממומן בגוגל", התוצאות הראשונות ברשימה שייכות ל'קידום הממומן' – שאר התוצאות שייכות לקידום האורגני.
מכאן נעבור להכרת המושגים: מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads, הפרסום מתבצע באמצעות מודל (PPC=Pay Per Click) כלומר התשלום לגוגל מתבצע רק כאשר הגולש מקליק על מודעה שמובילה לעסק שלכם. גוגל מפעילה אלגוריתם שבודק את גובה המחיר שהמפרסם מוכן לשלם על הקידום, לעומת מפרסמים אחרים, המנסים להתחרות גם הם על מיקום גבוה. וכן את איכות הפרסום (Quality Score) – על פי מספר קריטריונים, כגון איכות דף הנחיתה ועוד. אלו הם חלק קטן מהפרמטרים שגוגל מסתמכת עליהם בקביעת מיקום המודעה.
אנו ב-HOLT מומחים בקידום ממומן בגוגל, את ההבדל תראו במהירות התגובה להשגת התוצאות – ימים ספורים לאחר פתיחת הקמפיין תתחילו לקבל לידים ראשונים מהקמפיין.
היום כדי לפתוח עסק, לא צריך משרד, קו טלפון וכו'. בעיקר עסקים נותני שירות, כמו יועצי משכנתאות, משווקים, השכרת רכבים וליסינג, יכולים לפעול ממרתף קטן באמצעות מחשב נייד ולא יותר… מה שחשובה היא זמינות ברשת (מיילים, וואטסאפ וכדו'). ועשינו עסק!
כיום ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אחת הדרכים הנפוצות היא: קידום בגוגל. כלומר – קידום העסק כך שיופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. תהליך קידום בגוגל עובד כך: המקדם עורך מחקר מילים, כלומר מה מאפיין את מילות החיפוש של קהל היעד למוצר זה. לדוגמה בתחום הקידום האורגני, המחקר ייתן את התוצאה: הביטוי "כמה עולה קידום בגוגל" במקום ראשון (שוב, זוהי רק דוגמה). כלומר, רוב האנשים שמחפשים קידום בגוגל יחפשו את המוצר בצורה זו. הקידום לעמודי התוצאות הראשונות אינה פעולה חד פעמית, אלא אופרציה מקצועית שאנו ב-HOLT פועלים לפיה.
"מסע פרסום בגוגל" הוא מסע שניתן לנהל ממשרד ממוזג. הקמפיין מבוצע בהתאמה אישית ללקוח ולאופי המוצר או השירות שהוא מוכר. קמפיין בגוגל הוא מסע פרסום כפשוטו, שמפרסם את הלקוח באמצעות מוצרי גוגל השונים בינהם: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, ג׳ימייל, גוגל מפות ועוד. כל זאת על מנת להביא לפרסום ממוקד הפוגע במדויק בקהל היעד. כאשר הקמפיין אכן מבוצע במקצועיות תקבלו תמורה לכל שקל שהשקעתם על הקמפיין. קמפיין בגוגל דורש, קודם כל, בנייה מוצלחת, ולאחר מכן ניהול שוטף יעיל ואופטימלי.
לפעולת תחוזקת הקמפיין נהוג לקרוא אופטמיזציה.
קמפיין בגוגל הוא קמפיין גמיש שניתן להגדיר את ההוצאה מראש וכן להתאים את התקציב לכל עסק לפי היקף הפעילות ושאיפות בעלי העסק. אנחנו ב-HOLT מומחים בניהול קמפיינים בגוגל, הגדרת יעד ריאלי והפעולה שאליה נרצה להניע את הלקוחות הפוטנציאליים.
כל הזכויות שמורות ל Jonathan Holt