הליך קידום בגוגל עובד כך: המקדם עורך מחקר מילים, כלומר מה מאפיין את מילות החיפוש של קהל היעד למוצר זה, לדוגמה בתחום הקידום האורגני, המחקר ייתן את התוצאה: "כמה עולה קידום בגוגל" במקום ראשו

איך עושים את זה היום? על קידום בגוגל שמעתם?

היום כדי לפתוח עסק, לא צריך משרד, קו טלפון וכו'. ובעיקר עסקים נותני שירות, כמו יועצי משכנתאות, משווקים, השכרת רכבים וליסינג, יכולים לפעול ממרתף קטן באמצעות מחשב נייד וזהו… מה שחשוב זה זמינות ברשת (מיילים, וואטסאפ וכדו'). ועשינו עסק… יש היום הרבה דרכים לעשות זאת, אחת הדרכים הנפוצות היא: קידום בגוגל. כלומר – קידום העסק שיופיע במקומות הראשונים בגוגל. תהליך קידום בגוגל עובד כך: המקדם עורך מחקר מילים, כלומר מה מאפיין את מילות החיפוש של קהל היעד למוצר זה, לדוגמה בתחום הקידום האורגני, המחקר ייתן את התוצאה: "כמה עולה קידום בגוגל" במקום ראשון (שוב, זה רק דוגמה…). כלומר, רוב האנשים שמחפשים קידום בגוגל יחפשו את המוצר בצורה הזאת. הקידום לעמודי התוצאות הראשונות אינה פעולה חד פעמית, אלא אופרציה מקצועית שאנו ב-HOLT פועלים לפיהם.

מה זה קידום ממומן בגוגל? ראשית, עלינו לדעת שיש 'קידום אורגני בגוגל' ויש 'קידום ממומן בגוגל' אלו שני גישות קידום של מילות מפתח במנוע החיפוש גוגל.  

נסו דוגמה פשוטה: נסו לחפש: "קידום ממומן בגוגל", התוצאות הראשונות ברשימה שייכות ל'קידום הממומן' – שאר התוצאות שייכות לקידום האורגני. מכאן נעבור להכרת המושגים: מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads, הפרסום מתבצע באמצעות מודל (PPC=Pay Per Click) כלומר התשלום לגוגל מתבצע רק כאשר הגולש מקליק על מודעה שמובילה לעסק שלכם . גוגל מפעילה אלגוריתם שבודק את גובה המחיר שהמפרסם מוכן לשלם על הקידום, לעומת מפרסמים אחרים המנסים להתחרות גם הם על מיקום גבוה, וכן את איכות העסק (Quality Score) – על פי מספר קטגוריות, כגון איכות דף הנחיתה ועוד. אלו  הם חלק קטן מהפרמטרים שגוגל מסתמכת עליהם בקביעת מיקום המודעה.

אנו ב-HOLT מומחים בקידום ממומן בגוגל, את ההבדל תראו במהירות התגובה להשגת התוצאות – ימים ספורים לאחר פתיחת הקמפיין תתחילו לראות לידים ראשונים מהקמפיין.

"מסע פרסום בגוגל" הוא מסע שניתן לנהל במשרד ממוזג. הקמפיין מבוצע בהתאמה אישית ללקוח ולאופי המוצר או השירות שהוא מוכר. קמפיין בגוגל הוא מסע פרסום כפשוטו, שמפרסם את הלקוח בין מוצרי גוגל השונים  בינהם: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, ג׳ימייל, גוגל מפות ועוד, כל זה על מנת להביא לפרסום ממוקד הפוגע במדויק בקהל היעד, מה שאומר שאם זה אכן נעשה במקצועיות תקבלו תמורה על כל שקל שהוצאתם על הקמפיין. קמפיין בגוגל דורש, קודם כל, בנייה מוצלחת, ולאחר מכן ניהול שוטף יעיל ואופטימלי. 

לפעולת תחוזקת הקמפיין נהוג לקרוא אופטמיזציה.

קמפיין בגוגל הוא קמפיין גמיש שניתן להגדיר את ההוצאה מראש וכן להתאים את התקציב לכל עסק לפי היקף הפעילות ושאיפות בעלי העסק. אנו ב-HOLT מומחים בניהול קמפיינים בגוגל, זה אומר הגדרת יעד ריאלי והגדרת הפעולה שאליה נרצה להניע את הלקוחות הפוטנציאליים.

שנתחיל לתפוס לך לקוחות?

מגוון הפתרונות שלנו לעסקים

קידום באמצעות תוכן

ניהול רשתות חברתיות

בניית אתרים

בניית אסטרטגיה

קידום אורגני

התחלת שיחה
היי, נעים מאוד אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.