בניית אסטרטגיה דיגיטלית

בניית אסטרטגיה דיגיטלית

אסטרטגיית שיווק היא עבודה מתמשכת, שדורשת מחקר ממושך, הסקת מסקנות מהצלחות והפקת לקחים מכישלונות. מחקר שבודק את כלל ההיבטים הקשורים לעסק מהצד השיווקי – תדמית החנות/ בית העסק, אופן הצגת המוצרים, פרסום, מיקום המוצר בחנות, אפיון קהל יעד ועוד. 

בניית אסטרטגיה דיגיטלית

בניית אסטרטגיה דיגיטלית היא קביעת מדיניות שיווקית לעסק, באיזה שוק להתמקד, מיהו קהל היעד, איזו תדמית דרושה כדי להגיע לאותו קהל יעד. "סוף אסטרטגיה טובה, במחקר תחילה". ראשית, יש לחקור את השוק, איך הוא מגיב למוצרים שאתם מוכרים? למי פונים? ואיך פונים אליו? בניית אסטרטגיה דיגיטלית היא ייחודית בכך שהיא מתמקדת רק במגרש הדיגיטלי – מגרש רחב ורב זרועות ובעל פקטורים ומשתנים רבים. מכיוון שהזירה הדיגיטלית היא כל כך דינאמית, בניית אסטרטגיה דיגיטלית טובה ומקצועית דורשת להיות תמיד עם יד על הדופק. HOLT היא חברת שיווק דיגיטלי מקצועית שתופסת לך לקוחות. היא יודעת לזהות הזדמנויות אך גם לזהות סיכונים בזמן. בדיגיטל, כדי להציג ייחודיות, נדרש המשווק להיות מקצוען על בטכנולוגיות מתקדמות בתחום. הוא צריך להביא מידע על מתחרים, להבליט את החלקים החזקים של העסק שלכם, ולפעול יחד אתכם בידיים שלובות, גם בשעות משבר, עד להשגת הצלחה ברורה, וזה בדיוק מה שאנו ב-HOLT עושים.

ניהול קמפיין דיגיטלי

ניהול קמפיין דיגיטלי הוא פרויקט של פרסום ברשתות חברתיות, בגוגל ובערוצי המדיה השונים, בחלקם מדובר בקידום אורגני, בחלקם ניתנת אפשרות לקידום ממומן. כאשר מתכננים קמפיין דיגיטלי יש להגדיר את מטרת הפרסום, מיהו קהל היעד ומה התקציב. בנוסף חשוב מאוד להגדיר מהי תקופת הפרסום הרצויה, שכן, במידה ותאריך היעד לא יוגדר מראש, הדבר יוביל לבזבוז כסף ולהיעדר אפשרות של איסוף נתונים לשם הפקת לקחים, ובדיקת יעילות הקמפיין בכללותו. לעולם אל תסתפקו בכך שסגרתם עסקה עם חברת ניהול קמפיין דיגיטלי, אתם צריכים להיות מעורבים בתהליכי הקמפיין, בהגדרת התקציב, הגדרת מטרת הפרויקט, ודאי כשמדובר בהגדרת קהל היעד – כי מי יכול לעשות זאת יותר טוב מכם. את הפרטים הטכניים השאירו לחברה המנהלת את הקמפיין – אתם לא חייבים להתמצא בדיגיטל… בדיוק בשביל זה יש את HOLT שיווק דיגיטלי שתופס לך לקוחות. לאחר התאריך, שכאמור הוגדר מראש, בסיום הקמפיין חשוב מאוד לאסוף נתונים להסיק מסקנות, לבדוק רווחים (או חלילה הפסדים) ולתכנן את הדרך הלאה…

ניהול משברים בדיגיטל

כן, גם בדיגיטל מתרחשים משברים, בדיוק כמו שווירוס יכול לתקוף את כל העולם – משבר דיגיטלי הוא משבר שנגרם למוניטין לעסק. זה יכול לקרות בשל מוצר פגום או גרוע יותר – מוצר שלכם שגרם נזק, מישהו שנפגע או לא מרוצה מהשירות, והחליט לפרסם לכל עם ישראל. ואז כמו בדומינו, פתאום כל מיני ממורמרים נזכרים בצרות שלהם, ומפילים את כל הרפש על העסק שלכם. בדיגיטל כל זה יכול להתרחש בפחות מיום! הבשורה הטובה היא שאפשר לצאת מזה ואפילו מחוזקים יותר מבעבר. HOLT מתמחה בניהול משברים בדיגיטל. ניהול משברים בדיגיטל הוא תחום מאוד קרוב לניהול קמפיין דיגיטלי, רק שהוא 'בא בהפוכה', אם ניהול קמפיין דיגיטלי מטרתו לקדם את הנוכחות שלכם ברחבי המרשתת, הרי שניהול משברים בדיגיטל בא לדחוק לצד כל אזכור שלילי של העסק שלכם ברחבי הדיגיטל (לא תמיד, גם זה תלוי באסטרטגיה שלכם) איך עושים את זה? אנשי הדיגיטל של HOLT יודעים בדיוק איך לעשות את זה. אבל קודם כל קבלו עצת 'עזרה ראשונה': אל תרדו למחתרת, זה רק יזיק… מה כן? דברו אתנו, אנו נדריך אתכם, ונוציא אתכם מחוזקים!

שנתחיל לתפוס לך לקוחות?

מגוון הפתרונות שלנו לעסקים

קידום באמצעות תוכן

ניהול רשתות חברתיות

קידום ממומן

בניית אתרים

קידום אורגני

התחלת שיחה
היי, נעים מאוד אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.